2041339.jpg

Tarviiko sanoa muuta??

Ensimmäisen testin tosiaan tein sillon 4. päivä illalla ja plussa sekin oli selkeästi. Sitten tein seuraavana aamuna uuden, jossa oli edelleen plussa, mutta oli niin himmee, että mietti että kuvitteliko sen vaan.. no hetken netissä eri keskustelupalstoilla pyörittyäni lähdin apteekkiin ostamaan hurjan kallista Clearblue-testiä oikein kaksin kappalein, kun siitä sanottiin, että tulee selkeesi joko plussa tai miinus, ni ei tarvi miettii että onko vaiko eikö oo... No siihenhän tuli sen kahen minuutin sisällä melko selkeä plussa (ks. yllä) ;) Ja toi tehtiin siis eilen klo neljä iltapäivällä eli ei ees aamulla ja tänään on vasta kp28 ja viimeks menkat tais alkaa kp31.

Mun ekoja odotuspäiviä vaan nyt varjosti se hirvittävä migreeni, johon mun oli pakko ottaa lääkkeitä.. ekan sillon toissayönä, kun se kävi yöllä niin sietämättämäks, että en ois pystyny olee.. ja tosiaan se mun annos on vaan 1/3 osa 50 mg, eli tosi pieni, ni uskalsin sen ottaa.. kun netistä löydettyjen tietojen mukaan se on ainoo täsmälääke, mitä voi turvallisesti käyttää. Tosin jotain keskusteluja löysin siitäkin, että ei sais käyttää, mutta enemmän noita, että sais. Ja sitten kun mun migreenit tuppaa uusimaan aina seuraavana päivänä, ni eilen illalla oli taas sellanen tilanne, että piti ottaa.. mutta sen varmistin vielä soittamalla yliopiston apteekin lääkelinjalle ja sieltä mies sanoi, että voi ihan hyvin ottaa ja että tää ei oo vielä ees raskaus.. !! mitä lie sillä tarkotti... luultavasti sitä, että on vielä niin alussa..

Tietty heti ku mahollista ni juttelen lääkärin kans noista lääkkeistä, mutta jotenkin luulen, että mä saan luvan käyttää sitä mun annosta.. ja toivonki, koska mä en vaan taida olla niin vahva, että kestäisin sitä kipua, kun se tosiaan aina kestää sen kolme päivää putkeen ja olin sen koko ajan ihan toimintakyvytön.. ei voi tehdä sellanen ressi vauvallekaan hyvää.. Muut kaikki lääkkeet ja vahingolliset aineet aijonkin jättää sitten ihan kokonaan pois.. nythän se meidän huushollissa pyörivä flunssa tarttu sitten muhunkin, vaikka oonki nukkunu sohvalla eristyksissä, mutta siihen en ota mitään, flunssa on kestettävä ilman troppeja.. onneks ei nyt tunnu kovin pahalta, nenä taitaa seuraavat päivät olla aika tukossa, mutta ei pahemmalta tunnu.

Mutta nyt tää on tällasta sulattelua.. kohta pitäis soitella sinne Jorviin.. :)