Eilen kävin Postissa hakemassa paketin ja siinä oli toisella tiskillä samaan aikaan pariskunta, jotka haki äitiyspakkausta. Postitäti ensin onnitteli jo etukäteen ja sitten pariskunta oli tavallaan poistumassa tiskiltä ja sitten sillä postitädillä oli sellanen haikee hymyilevä ilme.. ja voihan se olla, että se oli vaan sellanen empatia-ilme, mutta ite omilta postiajoilta muistan tasan tarkkaan sen tunteen, mikä tuli aina kun joku haki äitiyspakkausta. Ja mullakin oli varmasti aina sellanen hölmö ilme.. :)

Muutenki mä oon varmaan ihan into-piukeena sit jos joskus saan sen äitiyspakkauksen.. musta ihmiset ei tunnu innostuvan siitä tarpeeks.. mä oon ainaki sit ihan innoissani ja esittelen tavaroita kaikille.. kun musta tuntuu, että kaikilta saa ite kysyä, että näytä näytä mitä siellä oli, ja koko aika sai olla kaikilta kysymässä, että jokos on paketti tullu.. no mä ehkä sitten vaan iloitsen pienistä.. vaikka se musta ei ees oo mikään pieni ja vaan iso ja ihana ja erittäin hyvä etu; iso kasa ihania ja laadukkaita ja kauniita vauvanvaatteita ja muuta tarpeellista..