Tänään olin toisen odottavan kaverini kanssa ostoksilla koko päivän ja oli kyllä tosi hauskaa.. vaikka joka kaupasta kierreltiinkin vauvanvaateosastot ja jotain osteltiinkin, ei tullu oikeestaan pahaa mieltä. Masua jäin välillä haikeesti tuijottamaan, mutta muuten meni ihan hyvin. H & M:ssä oli muuten kaikista parhaat vauvanvaatevalikoimat. Eli oli paljon valikoimaa vastasyntyneillä ja nimen omaan sellasia, joita voi ostaa jos ei tiedä sukupuolta. Kun monissa kaupoissa tuntu olevan vaan vaaleensinisiä ja -punasia. Voi että ois kiva joskus omalle lapsella ostaa kaikkia vaatteita. Tosin mä en varmaan mitenkään osais valita mitä ostaisin, ku kaikki ois niin söpöjä. Paitsi suurin osa vaatteista ois luultavasti vihreitä ja sitten haluun niitä missä on Bamse-nalle, eli siis Maailman Vahvin Nalle. Ne on söpöimpiä. Ja sitten oli pari söpöäkin söpömpää pehmolelua, joista ostin pehmeetäkin pehmeemmän vihreeän dinosauruksen, ja S haluskin, että vien sen sitten sairaalaan, kun aika on. Mitenköhän muistan sen vielä puolen vuoden päästä. Pitää laittaa johki jemmaan.

Nyt on tullu myös sellanen vaihe, mitä ennen ei ookkaan tullu.. tuntuu, että haluukohan sitä edes lapsia.. tai siis tottakai niitä haluaa, eihän se periaatteessaa mikskään voi muuttua. Mutta haluunko mä olla just nyt raskaana??!! Vaikee sanoa. Tottakai sitten kun/jos sitä vaik oliskin jossain vaihees, ni se on sitten tosi hyvä ja ihana juttu ja kaikkee.. mutta mitä pitempään sitä joutuu miettimään, sitä enemmän sitä  myös saattaa epäröidä. Tai pääasiassa nää on kait vaan tällasia mielialanvaihteluita, mitkä saattaa jopa hormoneista johtua. Tai jostain.. vaikka kuumuudesta.

Oisinkohan mä edes hyvä äiti. Mulla on todella vahva visio omassa päässäni hyvästä vanhemmuudesta, mutta osaisinko sitä sitten kuitenkaan käytännössä toteuttaa.. Mä oon välillä tosi äkkipikanen ja saatan raivostua vaikka koiralle, ni entä jos raivoisin sitten lapsellekin. Luulen kyllä, että saisin itseni hillittyä, koska huutaminen on vastoin mun hyvää kasvattajuusajattelua, mutta voihan sitä ihan hyvin jossain vaiheessa päässä napsahtaa.. ni mitäs sit..