Tänään kävin verikokeessa.. olin labrassa 3 yli 8 ja sain numeron 18, joten melkeen tunti siellä meni ootellessa.. onneks olin ottanu musaa mukaan.. pieni puteli otettiin vaan verta, tuli kyllä taas vähän hutera olo, mutta täti ei ollu kovin empaattisen tuntunen..

Musta tuntuu, että ruokahalu on kokonaan lähteny. Ikinä en oo paljoo syöny ja nopeesti tuun muutenki täyteen, mutta nyt tuntuu että ei ruoka ollenkaan maistu.. yks päivä söin ekan kerran vasta joskus puol neljä iltapäivällä. Toissapäivänä kävin Hesessä ja söin pienet ranskikset ja jätskin ja olin sen jälkeen aivan totaalisen ähky... niin ähky, että kun käytiin sen jälkeen videovuokraamon isoilla karkkihyllyillä, joille oon himoinnu jo kauan, niin en voinu ees mitään ostaa, kun ällötti niin paljon. Sit oon juonu yleensä joka ilta teetä ja syöny leipää, ni nyt parina iltana oon keittäny teen, mutta en oo vaan saanu juotua sitä.. ja eilen väen väkisin söin kaks leipää, kun oli nälkä, mutta yhen leivän jälkeen jo tuntu, että olihan täys.. ja siinä syömisessä meniki sit joku puoltoista tuntia.. :)

Ja sitte on ihan sairas jano koko aika.. Ostin uuden vaa'an, joka mittaa painon lisäks rasvaprosentin ja nestepitoisuuden. Eilen paino oli 47,5, rasvaprosentti 22,1 ja vesipitosuus jotain 57,7. En mistään löytäny noita nestetaulukoita, että paljon pitäis olla, mutta jossain oli, että ihmiskehon nestepitosuus on 70 %, ni jos mul on vaan 57, ni ei ihme että on jano.. mutta käyn jo nykyään veskis melkeen koko aika. Tänäänkin jonku parin tunnin aikana jotain neljä kertaa, ni mitäs sit jos mä oikeesti joisin viel yli tuplasti mitä nyt, ni saisin varmaan istua vaan siellä vessassa ja juoda siellä..

Siinäpä oikeestaan tän hetkiset tuntemukset.. ei väsytä kummemmin.. paitsi bussissa ja junassa oon nykysin oppinu nukkumaan melkeen sikeemmin ku kotona.. nään ihan unia ja kaikkee ja sit oon aina ihan pihalla, ku pitäis lähtee johki päin kävelee.. yleensä nukahan aina luennoille, mutta nyt vaikka oon käyny melko tylsältä kuulostavilla luennoilla, ni ei oo siel sit kuitenkaan ees väsyttäny.. ei ota selvää tästä kropasta ja sen toiminnoista...