Eilen painuin jo kymmeneltä pehkuihin, kun alkoi väsy painaa. Oli vähän nälkäkin nukkumaan mennessä, mutta en jaksanu enää alkaa syömään, ettei tuu yliväsyä ja aattelin kyllä että saankohan ollenkaan unta. Seuraavaks heräsinkin sitten ihan pirteenä ja katoin kelloa, ni se oli liki 7!!!!! Eli selvisin yöstä ilman yhtäkään vessareissuakaan. Sängyn viereen olin varannu juotavaa ja yöpalaa, eikä niitäkään tarvittu. No oli mulla kyllä univelkaakin, mutta nyt on kyllä ihanan pirteä olo vaihteeks, mitä ei ookkaan pitkään aikaan ollu.. kyllä se uni on vaan ihanaa.

No sitten se pitikin nousta heti ylös, kun mikään asento ei enää käynytkään. Kyljiltään sattu aina alla olevaan lonkkaan ja selältään alaselkään ja takalantioon. Mutta onneks noikaan vaivat ei sentään kesken unien herättäny.

Ja pienenä kevennyksenä, yöllä olin riisunu välkkärit jalasta ja ne oli sitten pudonnu yön aikana lattialle, niin aamulla kun vedin niitä jalkaan niin ihmettelin, että eilen nää oli kyllä vielä ihan ehjät. Nyt niissä on sitten haaroissa sellanen 25x25 cm reikä, jonka joku on niihin yön aikana järsiny. Jotenki mä luulen, että se oli se koira.. :) Mutta nää oli mun parhaat välkkärit ja nyt niitä tosiaan tarvii, kun ulkona on -12 pakkasta. Kohta voiskin jo lähteä ulos, ni jos sais tähän aikaan olla rauhassa tuolla koirapuistossa. Äh, kun ei tunnu yhtään sunnuntailta, kun eilenkin piti raahautua sinne koululle.