Mä olen ollut tyypillisesti aina sellanen, että jännitän asioita kropalla.. Lapsesta asti olen jännittäny päällä, lukio-ammattikouluajoista asti vatsalla ja nyt viime vuosina myöskin selällä.. mutta noista ainakaan toi pää ja vatsa ei varmaan oo mitenkään harvinaisia tapoja. Mutta nyt tais löytyä ihan uus jännittämisen tapa.. toivottavasti ei, mutta ainakin nyt yhen kerran vaikutti siltä. Mulla oli lauantaina yhet häät ja tollasissa tapahtumissa ois aina mukavampi käydä ilman menkkoja, ku on juhlapukua päällä yms. No eiköhän mulla perjantaina alkanu ja nyt ne tais eilen loppua eli kesti sellasen nelisen päivää, joista kaks oli ihan kunnon vuotopäivää ja kaks vähän vähäisempää. Ja muutenhan tää kuulostaakin ihan sattumalta ja huonolta tuurilta, mutta kun edelliset menkat loppui juurikin viikkoa aikaisemmin. Plääh.. miten sekasin kroppa voikaan olla.. Eli tästä eteenpäin jos mulla on joku jännä päivä tiedossa, niin onpa siistiä, että mulla särkee pää ja selkä ja vatsa on sekasin, jonka lisäksi joudun vielä murehtimaan siitä, ettei mun housut vuoda...