Tänään oli taas pitkästä aikaa tosi tosi tosi kova vatsakipukohtaus.. Olin just lähössä koiran kanssa ulos ja ihan yhtäkkiä n. 10 minuutissa ihan alavatsa tuli tosi kipeeks.. ei voinu ees kävellä, kun heti kun nous vähänkin yläasentoon, niin vihlonta koveni. Vähän eteisessä kieriskelin ulkovaatteet päällä ja sitten tulin siihen tulokseen, että ulos ei oo vielä menemistä. Koska tiesin, että mul on vielä yks raskaustesti jemmassa, oli pakko tehä se.. jos se ois ollu positiivinen, ni ois varmaan ollu joku keskenmeno tilanne ja oisin halunnu tietää sen.. mutta negaahan se näytti tietenkin. Sitten kaks Burana 400:sta naamariin ja sillähän se sitten aika nopeesti onneks helpotti. Lämpö näytti 35,3 eli noin asteen alempi ku mitä mulla on normaalista, mutta eipä toi alilämpö taida mitenkään huolestuttavaa olla.

Välihuomautuksena sanottakoon, että muutamat viime viikot on ollu koko aika jotenki vilunen olo.. enempi ku yleensä.. vähän tuntunu siltä kun ois lämpöä, mutta ei oo kuitenkaan ollu.. ja sitten on väsyttäny, mutta mua tuntuu väsyttävän aina nykyään, joten sitä ei sinänsä voi pitää kummallisena.. pitäis soittaa sinne terkkarille ja kysyä siitä mun hempasta, mutta enpä oo muistanu.. tosin sekin varmaan on ihan normaali..

No joka tapauksessa tänään mulla oli vaan yks pakollinen meno ja sen jälkeen on ollu jotenki laista olo.. Äsken sitten mittasin lämmön ja se oliki 37,7, mikä on mulle jo ihan selkeesti lämmönnousua, kun normaali lämpö on noin 36,3.. mitään flussaoireita ei oo, joten kipee en sillä tavalla kyllä oo.. No taitaa olla vielä kaks päivää Terolutteja jäljellä ja sitten pitäis niitten menksulien alkaa.. saas nähä miten käy..