Jo kahtena viime yönä oon nähny unta, että oisin raskaana. Ja viime yönä mulla oli jo sellanen iso masu ja se oli I-H-A-N-A. En voi ees kuvitella miten ihanalta sellanen masu tuntuis. Just siinä vaiheessa, ettei oo vielä liian iso, mutta on kuitenkin jo.. <3

Ja sitten oli tänään pakko tehä raskaustesti, vaikka luulin, et mul ei ois ollu enää niitä mutta oli yks.. aamulla tuntu selkä sen verta kipeeltä, että olin varma, että tulee migreeni ja sitten kun on taas "kaikkia raskausoireita", ni en ois uskaltanu ottaa migreenilääkettä muuten.. ja nyt sit onneks sain otettua, koska venyttelin aamulla tunnin kaikki kaulan yms. lihakset ja se ilmeisesti pisti jotenkin veret kiertämään, koska sen jälkeen tuli ihan tajuton päänsärky.

Ja kun tein sitä testiä, ni jotenki se oli sellasessa kulmassa aluks, että olin ihan varma, että siihen tuli kaks viivaa, mut eihän siihen sitten tietty tullukkaan.. mutta ku mä oon miettiny, että oisko nyt hyvä aika vauvalle ja olisinko muka edes oikeesti siihen valmis, ni sen yhden sekunnin murto-osan, ku oikeesti luulin, että siinä on ne kaks viivaa, niin tuli oikein sellanen onnentulvahdus sisimpään.. ja siitä taas tiesin, että oisin valmis.. mutta ei se sit ollukkaan.. No, ei voi minkään.. eteenpäin vaan.. nyt vaan toivoisin, että ne menkat vihdoin alkais, ku ois jo syytä ja sitten pääsis niihin verikokeisiin.. mun tuurilla ne sairaanhoitajat menee vielä silleen lakkoon, etten jostain syystä pääsiskään siihen verikokeeseen.. onneks on sentään jonkunlainen hoitotakuu täällä Suomessa.

Ainii, ja siitäkin näin unta viime yönä, että olin menossa siihen verikokeeseen ja mä kun pelkään ihan hirveesti kaikkia neuloja ja muita ja varsinkin verikokeita. Ni sitten mun piti siinä unessa oottaa, että ennen ku ne voi ottaa sen verikokeen, ni mun pulssin pitää ensin laskea sataan ennen kun sen voi ottaa.. kun siinä aluks mun pulssi oli jotain 1000. Mul on normaalistikin ollu aika korkee pulssi, tosin ei enää niin korkee ku ennen, mutta ei se silti ikin ihan tuhatta oo vielä ollu.. :)