Tässä vaan taas oottelen, koska sais kömpiä petiin. Tänään olin koululla nelisen tuntia ja siitäkin ajasta puolet oli vaan sosiaalista juoruumista ja nyt väsyttää niin julmetusti. Pidän kuitenkin ysiä rajana, etten sitä ennen mee nukkumaan, ku tänäänkin heräsin puol seiska, ni sithän mä heräisin jo keskellä yötä, jos nyt jo menisin nukkumaan. Tosin tänään sängystä nouseminen johtu lähinnä siitä, että selkää ja oikeestaan joka paikkaa särki. Ja yöllä aina kun vaihto asentoa, ni ei meinannu millään löytyä hyvää, kun sattu. Mutta onneks ainakin nykyään tuntuu saavan unen päästä ihan hyvin kiinni. Eli pääasia, että saa kuitenkin unta.

Huomenna mennään hakemaan vauvanvaatteille lipastoa. Ihastuin jo aikoja sitten tohon Askon Senni-lipastoon ja nyt se sattuu vielä sopivasti olemaan tarjouksessa, niin haetaan se pois. Pääseekin sitten heti kokoomispuuhiin ja makkarin järkkäkin pitäis vaihtaa. Tosin ei tänne taidakaan ihan kaikki mahtua, niin ku olin suunnitellu, mutta sitten pitää vaan soveltaa.. enkä pääse vielä oikein lipastoa täyttämäänkään, kun eihän mulla vielä mitään vaatteita/tarvikkeita oikeestaan oo..

 

Kaikki mun tutut ketkä saa vauvoja, tuntuu saavan vaikka mitä vaatteita yms. tutuilta ja sukulaisilta. No meillä ei ketään sukulaisia sellasia oo tai muitakaan keltä voitais saada, siks ei siis mitään oo vielä valmiina. Miehen äiti on säästäny ehkä kaks sinistä vaatetta ja meijän äitillä on kolme mekkoa, kaikki muu pitääkin sitten ostaa ite. Tavallaan ihan kiva, ni saa ainakin sellasia, mistä tykkää, mutta rahaa menee sitten sitäkin enemmän. No kerranhan sitä vaan ekan lapsen saa.. :)