Sain vähän sitä ruokahaluakin takasin ja jotain on tullu syötyä. Ihan hyvä. Tällä hetkellä päällimmäisenä asiana on mielessä se, että haluisin vaan unohtaa koko lapsettomuusongelman. Ensin tuntu pari päivää, että oli jotenki tosi masentunu olo.. ei ois oikein mikään huvittanu.. ei kenenkään näkeminen, ei juttelu kenenkään kanssa.. ja kotonakin oli hyvin hiljaista. Tosin siihen oli myös toinen syy, mutta eipä mua ois huvittanu juuri mitään jutellakaan. Tuntuu että tämä lapsiasia pilaa kaiken. En taida siitä nyt jaksaa sen enempää kirjottaa, mutta vois sitä paremminkin mennä.. tai sitten vaan kuvittelen kaiken mun omassa päässä.. tiedä sitten.

Joka tapauksessa, nyt en vaan jaksais miettiä. Jotenkin nyt on sitten tullu sellanen hyväksyntä, että meille ei nyt vaan tuu sitä lasta ja sillä hyvä. Enkä nyt oo siis vajoomassa vielä mihkään epätoivoon tai totaaliseen lasten unohtamiseen, mutta ymmärtänette. Mulla oli vähän samanlainen tunne häiden kanssa.. kun joitakin aikoja sitten tuntui, että kaikki kaverit pääsee naimisiin ja mä en pääse, niin nyt oon jotenkin hyväksyny jo sen, että ehkä mä en pääsekään naimisiin.. kaikkee ei voi saada.. ni ehkä mä oon nyt myös hyväksyny sen, että ei saada lapsiakaan. Ja sitten kun sen hyväksyy, voi olla taas ilonen. Tosin olikohan eilen vai toissapäivänä taas itketti, kun asia tuli mieleen, mutta se oli vaan hetkellistä.

Muuten asia oiskin suht "helppo" unohtaa, mutta ainoa mikä siitä muistuttaa jatkuvasti, on oma keho. Esimerkiks tää tissikipu vaan jatkuu ja jatkuu.. ja nyt kenenkään on turha kommentoida, että mitä jos olenkin raskaana, koska en ole ja tätä on jatkunu jo koko vuoden. Varmaan kaikista yleisin raskausoire ja mä joudun kärsimään siitä 24/7, niin väkisinkin sitä sitten miettii sitä raskautta. Ja mitäs jos todettaiski, että mä en tuliskaan ollenkaan raskaaks ja en tuliskaan ja silti mulla ois koko loppuelämän tissit kipeet ja hormonit muutenki ihan sekasin. Se ois kaikkein pahinta..

No mutta, jos laittais vielä Zon-geeliä vähän selkään, joka on muuten taas todella kipeä ja sitten menis vaikka nukkumaan.