Viime yönä uni tuli tosiaan vasta joskus viiden aikaan. Sänkyyn menin varmaan joskus puol kaks ja kuuntelin vähän aikaa Irinaa ja sit vaan pyörin ja pyörin. Vatsaan sattu ja oli kurja olo. Nukahtamisen jälkeenkin heräsin aina puolen tunnin välein kattomaan kelloa ja koira piti sellasen tunnin pitusen murinakuoron, jonka aikana ei todellakaan uni voi tulla. Nyt siis hieman väsyttäis.. Ja sit kaiken lisäks, en tiiä mitä oon yöllä tehny, mutta nyt on oikee käsi tosta kyynärpään kohalta ihan sairaan kipee. Sattuu kun kättä yrittää taittaa ja liikuttaa.. että kiva.. mikä lie.. eikä tunnu miltään yöjumilta ku yöllä jo heräsin siihen pari kertaa että sattu jos meni väärään asentoon ja nyt hereillä ollessa tuntuu että vaan pahenee jos sitä liikuttaa..

Ja tänään ois tarkotus lähteä vielä juhlimaan.. ei vois kyllä nyt oikeesti vähempää kiinnostaa... koko viikon oon tätä iltaa odottanu ja jännittänyt, mutta nyt on jotenkin vaan niin kurja olo, että en vaan haluis mennä..mutta mentävä se on, kun on kallis lippukin valmiina ja kaikki odottaa.. Sitten mieti jopa lähtemistä autolla. Alunperin piti juhlia oikein kunnolla, mutta nyt tuntuu että uskaltaako sitä oikeestaan ees juoda yhtään mitään, kun mahdolliset hedelmöityshetket on ilmeisesti ihan just käsillä.. tosin en löytäny mitään evidenssiä että alkoholi siihen jotenkin vaikuttais.. löysin, että se voi estää ovulaation, mutta sehän on jo tapahtunu, ni sillon pieni määrä alkoholia vois vissiin jopa rentouttaa sopivassa määrin.. mut en tiiä uskaltaako.. Autol ois muutenki kiva mennä, ni tietäis tarkasti, millon ja miten pääsee pois, mutta kun mä oon sellanen, että väsyn tosi helposti auton rattiin ja sit viel, ku oon nyt nukkunu tosiaan sen neljä tuntia huonosti, ni miten mä uskallan ajaa yöllä kotiin..

Oisko kellään mitään hyviä ideoita?